Bekijk hier meer informatie en de veelgestelde vragen omtrent het coronavirus en de invloed hiervan op jouw boeking bij Beleef Reizen. Mocht je vragen hebben, dan helpen we je graag verder per mail of telefonisch op 013-5323585. 

Antwoord op je vragen over het coronavirus

Antwoord op je vragen over het coronavirus

Antwoord op je vragen over het coronavirus

Hoe gaat Beleef Reizen om met de situatie rondom het coronavirus?
Door de het coronavirus verkeren we momenteel nog steeds in een uitzonderlijke positie. Een situatie die gevolgen met zich meebrengt waarmee we niet eerder te maken hebben gehad. Gelukkig weten we allemaal dat er licht aan het einde van de tunnel te zien is en dat diverse bestemmingen de grenzen weer openen en van kleurcode oranje naar geel of groen gaan. Voor de verre bestemmingen van Beleef Reizen duurt dit helaas wat langer dan de bestemmingen binnen Europa. Wij snappen dat je vol vragen zit en daarom proberen wij je zo goed mogelijk antwoord te geven.

Ik heb een rondreis via Beleef Reizen geboekt, hoe zit het met mijn reservering? 
Als gevolg van de huidige ontwikkelingen in de wereld zijn wij helaas genoodzaakt om voor vertrek op korte termijn geen nieuwe reizen aan te nemen en moeten we bestaande rondreizen annuleren. De datum tot wanneer wij reizen annuleren verschilt per bestemming. Voor meer informatie over uw reis, neem contact met ons op. 

 

Mijn rondreis is door Beleef Reizen geannuleerd, wat nu?

Als je een rondreis bij ons hebt geboekt en we hebben deze uit noodzaak moeten annuleren, dan ontvang je de betaalde reissom retour. Dit geldt ook wanneer je je Corona voucher hiervoor hebt gebruikt. Dit geldt echter vanaf 1 jaar na uitgifte van de voucher, dan is deze te verzilveren via Mijntui.nl (tabblad voucher). Op de website van ANVR vind je een overzicht met veelgestelde vragen over corona.

Ik heb nog een Corona voucher, wat kan ik hiermee?
Ben je nog in het bezit van een Coronavoucher, dan is deze te verzilveren via Mijntui.nl (tabblad voucher). Deze voucher kan vanaf één jaar na datum van uitgifte verzilverd worden en wanneer dit niet gedaan is, dan volgt na een jaar automatisch restitutie via TUI. 

Mijn rondreis is nog niet door Beleef Reizen geannuleerd en de vertrekdatum is na de annuleringstermijn (zoals hierboven genoemd), hoe zit het met mijn reservering? 
Voor deze boekingen gaan we, op basis van de informatie die we nu hebben, ervan uit dat je rondreis doorgaat. Dit is uiteraard afhankelijk van de actuele situatie op dat moment. Voor boekingen na deze datum vragen we je nog even geduld te hebben. Zodra er informatie bekend is over jouw rondreis, wordt er direct contact met je opgenomen. Wil je jouw rondreis toch al annuleren? Vooralsnog gelden hiervoor de reguliere annuleringsvoorwaarden.

Kan ik nog op afspraak komen naar jullie Beleefwinkel in Tilburg?
Inmiddels verwelkomen wij je graag weer voor een afspraak in onze Beleefwinkel in Tilburg met één van onze reisspecialisten om jouw reisplannen te bespreken. Hierbij houden wij rekening met de geldende voorzorgsmaatregelen. Liever videobellen? Naast een fysieke afspraak in onze Beleefwinkel bieden wij je ook de mogelijkheid voor een videogesprek met één van onze bestemmingsspecialisten. Hiervoor kun je een mail sturen naar beleefreizen@tui.nl. Vermeld in dit mailtje het volgende: verzoek tot een videogesprek, gewenste datum/tijdstip en het land/regio waar jij interesse in hebt. Wij sturen jou een bevestiging van dit videogesprek inclusief link naar de omgeving waar jij kunt videobellen om jouw reiswensen te bespreken. Uiteraard is het ook mogelijk de wensen telefonisch of per email aan ons door te geven. 

Laatste update: 10-06-2021

Nice 2 know